مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 فروردین 1396 ساعت 19:552017-04-01حوادث

محدودیت ترافیکی 13 فروردین در محورهای خراسان رضوی


محدودیتهای ترافیکی فردا(یکشنبه) هم زمان با روز طبیعت در چند محور خراسان رضوی اعمال می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، مرکز خراسان رضوی، همزمان با سیزدهم فروردین روز طبیعت محدودیت های ترافیکی در برخی محورهای خراسان رضوی اعمال می شود.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: مسیر جنوب به شمال مشهد به سمت کلات تا فاصله 10 کیلومتر از ساعت هشت تا 10 صبح و مسیر شمال به جنوب از سمت کلات به مشهد نیز از ساعت 6 و نیم تا ساعت 9 شب یکطرفه است.

سید ابوالفضل حسینی افزود: مسیر جنوب به شمال مشهد به میامی از ساعت 8 صبح به مدت 2 ساعت و از ساعت 6 و نیم بعد از ظهر تا ساعت 9 شب نیز مسیر شمال به جنوب میامی به مشهد یکطرفه می شود.

او اعلام کرد: در محور سد کارده نیز از ساعت 8 صبح از سه راهی سد کارده تا روستای معین آباد به مدت 2 ساعت و از ساعت 6 و نیم تا 8 و نیم شب نیز از روستای معین آباد به سمت سه راهی سدکارده یکطرفه خواهد شد.

رییس مرکز مدیریت راه های خراسان رضوی ادامه داد: جاده قدیم مشهد به نیشابور هم از ساعت 8 صبح تا ساعت 10 مسیر شرق به غرب مشهد به ملک آباد و از ساعت 6 بعد از ظهر نیز از مسیر غرب به شرق ملک آباد به شهر مشهد یکطرفه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ترافیکی 13 فروردین در محورهای خراسان رضوی

محدودیت ترافیکی 13 فروردین در محورهای خراسان رضوی