مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 فروردین 1396 ساعت 17:102017-03-30اقتصادي

6 فاز گازی و 5 مجتمع پتروشیمی آماده افتتاح


وزیر نفت در بازدید از مجتمع های پتروشیمی در پارس جنوبی گفت 6 فاز گازی و 5 مجتمع پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی آماده بهره برداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" مرکز بوشهر، وزیر نفت بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از مجتمع های پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی گفت: علاوه 6 فاز گازی پارس جنوبی 5 مجتمع پتروشیمی کاویان2،پردیس3، مروارید، انتخاب و دماوند در منطقه پارس جنوبی آماده افتتاح شد.

بیژن نامدار زنگنه با بیان اینکه از واحد پتروشیمی استحصال اتان از خروجی فاز 12 پارس جنوبی بازدید کردیم اظهار داشت: در فاز 12 پارس جنوبی در ابتدا قرارداد استحصال اتان طراحی نشده بود که اکنون با طراحی آن یک واحد خصوصی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه در واحد پتروشیمی اتان و ال.

پی.

جی فاز 12 پارس جنوبی 700 میلیون دلار سرمایه گذاری شده است تصریح کرد: در اجرای این مجتمع که 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد یک میلیون و 300 هزار تن اتان و یک میلیون و 500 هزار تن گاز مایع یا ال.

پی.

جی تولید می شود.

وزیر نفت از اجرای 4 واحد پتروشیمی دیگر به عنوان صنایع پایین دستی مجتمع پتروشیمی فاز 12 پارس جنوبی خبرداد و خاطر نشان کرد: واحد الفین یک میلیون تنی و 3 واحد دیگر صنایع پایین دستی با سرمایه گذاری 3 میلیارد دلار در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 فاز گازی و 5 مجتمع پتروشیمی آماده افتتاح

6 فاز گازی و 5 مجتمع پتروشیمی آماده افتتاح