مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 فروردین 1396 ساعت 14:102017-03-30اقتصادي

چالش هایی در سیستم بانکی داریم


رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه آنچنان که شایسته اقتصاد ایران بوده سیستم بانکی ما رشد نکرده و در این رابطه چالش ها و مشکلاتی داریم، گفت: امروز فولاد تولید ایران به اروپا صادر می شود.

- وی با بیان اینکه استانداردهای بین المللی با 5 سال قبل تفاوت پیدا کرده است، افزود: با توجه به مشکلاتی که به بانک های ما در این چند سال تحمیل شده و بحث بدهی های معوقه موجب شده است آنچنان که شایسته اقتصاد ایران بوده سیستم بانکی ما رشد نکند و در این رابطه چالش ها و مشکلاتی داریم.

بانک های کوتاه قد نمی توانند به اقتصاد سرویس لازم را بدهندرییس دفتر رییس جمهور با طرح این سوال که چرا سرمایه بانک های دولتی در این سال ها افزایش پیدا نکرده، گفت: این چالش ها باید در طول این سال ها حل می شد، وقتی اقتصاد رشد می کند اما بانک رشد نمی کند، دیگر این بانک کوتاه قد نمی تواند سرویس لازم را به اقتصاد بدهد؛ لذا بانک های ما رشد پیدا نکرده اند و امروز خود را به شکل تنگنا نشان می دهند که باید سیستم بانکی مان را تقویت کنیم.

وی افزود: این همه موسسات اعتباری بدون مجوز قارچ گونه در گوشه و کنار اقتصاد ما پیدا شدند، سر مردم کلاه گذاشتند؛ بی نظم، بدون انضباط و بدون نظارت که به انضباط سیستم بانکی کشور آسیب زدند که در این دو، سه سال با این موسسات برخورد انضباطی شده است؛ البته اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش هایی در سیستم بانکی داریم

چالش هایی در سیستم بانکی داریم