مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 16:402017-03-29سياسي

چه دولتی اسلامی و هماهنگ با فلسفه جمهوری اسلامی است؟


رییس هیأت رییسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: فلسفه وجودی جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و اگر چنانچه نظام اسلامی از خدمت به مردم عاجز باشد بالاترین خسارت را برای اسلام و انقلاب اسلامی موجب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان رییس هیأت رییسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و نامگذاری سال به عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: فلسفه وجودی نظام اسلامی و جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و اگر چنانچه نظام اسلامی از خدمت به مردم عاجز باشد بالاترین خسارت را برای اسلام و انقلاب اسلامی موجب می شود.

رحیمیان ادامه داد: اگر جملات امام را ملاحظه کنیم می بینیم که ایشان تأکید دارند که ما خدمتگزار مردم هستیم و خدمتگزاری به مردم یک بُعدش معیشتی و بُعد دیگر آن معنوی و فرهنگی است و از این رو هر دو جهت باید لحاظ شود.

رییس هیأت رییسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه مسأله معیشت و اقتصاد مردم از جهاتی دارای اهمیت خاصی است و تبعاً وظیفه اول و مهم نظام این است که نیازهای اولیه مردم را برآورده کند، افزود: در این زمینه باید به اقشار مستضعف جامعه که بار انقلاب همواره به دوش آنها بوده و پیروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه دولتی اسلامی و هماهنگ با فلسفه جمهوری اسلامی است؟

چه دولتی اسلامی و هماهنگ با فلسفه جمهوری اسلامی است؟