مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 15:102017-03-29فناوري

فراهم شدن بسته های لازم برای استفاده مردم از تلویزیون های تعاملی و اینترنتی


بسته های لازم برای استفاده مردم از تلویزیون های تعاملی و اینترنتی در قم فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما،مدیر کل ارتباطات و زیرساخت استان قم، امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، با اشاره به افزایش ظرفیت شبکه ارتباطی قم تا یک نیم برابر گفت: علاوه بر سرویس های قبلی از این پس مردم می توانند از سرویس های نوین تلویزیون های تعاملی و اینترنتی هم استفاده کنند.

آقای ترابیان تصریح کرد: بخش تجاری این سرویس ها نیز از امسال فعال خواهد شد و مردم می توانند با سرعت و کیفیت مناسب از آن بهره مند شوند .

مدیرکل ارتباطات و زیرساخت استان قم همچنین از آماده شدن زیرساخت های لازم ارتباطی برای فاز 3 شبکه ملی اطلاعات در قم خبر داد و گفت: مردم می توانند با هزینه کمتر، از سرویس اینترنت داخلی بهره مند شوند.

آقای ترابیان از اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در این شرکت هم سخن گفت و افزود: مراحل تولید اکثر بخش های فیبر نوری بومی شده است به گونه ای که هم اکنون در تمام مسیر تهران، قم،سلفچگان و اصفهان از ظرفیت بومی و به روز شده تا 10 ده گیگابیت بر ثانیه استفاده می شود به 100 گیگابیت بر ثانیه خواهد رسید.

مدیرکل ارتباطات و زیرساخت استان خاطرنشان کرد:قم هم اکنون از 800 کیلومتر شبکه فیبر نوری برخوردار است و تا دو سال آینده نیازی به ایجاد شبکه جدید ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن بسته های لازم برای استفاده مردم از تلویزیون های تعاملی و اینترنتی

فراهم شدن بسته های لازم برای استفاده مردم از تلویزیون های تعاملی و اینترنتی