مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 12:202017-03-29اقتصادي

خبرهای کوتاه جهان انرژی در 24 ساعت گذشته


امضای یادداشت تفاهم گازی میان ایران و روسیه، تلاش عربستان برای جذاب کردن فروش سهام آرامکو، سرمایه گذاری امارات در انرژی های نو، استفاده از علم ژنتیک در کاهش هزینه های تولید نفت در آمریکا و بزرگ ترین اکتشاف نفت در سواحل اسکاتلند مهمترین خبرهای جهان انرژی در 24 ساعت گذشته بود.

- ماجا بووکن ، تحلیلگر ارشد بحران آفریقا در شرکت مدیریت بحران وریسک مپلکرافت گفت: افت درآمدهای نفتی اقتصاد گابن را تهدید می کند؛ این کشور با ترکیبی از بحران های اقتصادی و سیاسی روبه روست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، بودجه دولت گابن در پی سقوط تولید و قیمت های نفت بیش از پنج درصد در سال 2017 میلادی کاهش یافت.

** استفاده از علم ژنتیک در کاهش هزینه های تولید نفت در آمریکاگروهی از تولیدکنندگان نفت آمریکا می کوشند تا با استفاده از علم ژنتیک هزینه های تولید نفت را کاهش دهند و با صادرکنندگان برتر جهان رقابت کنند.

این تولیدکنندگان در دو سال اخیر توانستند 50 درصد از هزینه های تولید نفت را کاهش دهند و بسیاری از تولیدکنندگان نفت شیل آمریکا همچنان به دنبال کاهش بیشتر این هزینه ها هستند.

آنگونه که خبرگزاری رویترز گزارش داده، آنها با انجام آزمایش دی ان ای روی میکروب مناطق نفتی احتمالی و مقایسه آن با دی ان ای حاصل از میکروب نفت استخراج شده از مناطق نفت خیز، چاه های 100 درصد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای کوتاه جهان انرژی در 24 ساعت گذشته

خبرهای کوتاه جهان انرژی در 24 ساعت گذشته