مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 12:152017-03-29سياسي

ارتقا کیفیت خدمات به گردشگران در آذربایجان غربی


بردن نوروز بین مردم و مشارک انجمن های مردم نهاد در امر گردشگری و راهنمایی مسافران مهمترین ویژگی آذربایجان غربی در نوروز امسال بود - ناظر عالی ستاد هماهنگی سفر سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کشور ارتقا کیفیت خدمات به گردشگران در آذربایجان غربی بردن نوروز بین مردم و مشارک انجمن های مردم نهاد در امر گردشگری و راهنمایی مسافران مهمترین ویژگی آذربایجان غربی در نوروز امسال بود به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" مرکز آذربایجان غربی ،ناظر عالی ستاد هماهنگی سفر سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کشور با بیان این مطلب گفت : امسال کیفیت خدمات به گردشگران در این استان من را شگفت زده کرد.

خانم امیر حسینی با اشاره به ظرفیت های کم نظیر گردشگری در آذربایجان غربی و ارومیه تصریح کرد :هنوز هم با توجه به این ظرفیت ها نتایج بدست امده در انر گردشگری ایده آل نیست و باید تلاش بیشتری انجام شود.

وی تبدیل استان را از یک منطقه عبوری برای گردشگران به مقصد گردشگری را از مهمترین اهداف در سال جاری اعلام و اضافه کرد : برای رسیدن به این مهم به تعامل همه دستگاههای دولتی از جمله شهرداریها و انجمن های مردم نهاد نیاز است.

ناظر عالی ستاد هماهنگی سفر سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کشور به اتوبوس گردشگری هم اشاره کرد و گفت : این ابتکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقا کیفیت خدمات به گردشگران در آذربایجان غربی

ارتقا کیفیت خدمات به گردشگران در آذربایجان غربی