مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 12:102017-03-29ورزشي

رشد 36 درصدی بازدیدکننده های «حمام قجر» در 6 روز نخست نوروز


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی قزوین گفت: 13 هزار و 83 گردشگر داخلی و خارجی از اول عید نوروز تا ششم فروردین ماه سال جاری از موزه مردم شناسی قجر بازدید کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال 95 رشد 36 درصدی داشته است.

- رشد 36 درصدی بازدیدکننده های حمام قجر در 6 روز نخست نوروز مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی قزوین گفت: 13 هزار و 83 گردشگر داخلی و خارجی از اول عید نوروز تا ششم فروردین ماه سال جاری از موزه مردم شناسی قجر بازدید کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال 95 رشد 36 درصدی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، سعید وزیری نژاد گفت: حمام قجر و موزه مردم شناسی توسط چهار راهنما و یک مترجم از 9صبح الی 9شب به گردشگران داخلی و خارجی معرفی می شود.

وی افزود: 13 هزار و 83 گردشگر داخلی و خارجی از اول عید نوروز تا ششم فروردین ماه از موزه مردم شناسی قجر بازدید کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال 95 رشد 36 درصدی داشته است.

نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز از اول فروردین ماه در موزه مردم شناسی حمام قجر برپا شده است که 14 غرفه در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

وی با بیان این که موزه مردم شناسی حمام قجر با مجسمه های مرمت شده به استقبال نوروز رفته است، اظهار کرد: 54 مجسمه و تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 36 درصدی بازدیدکننده های «حمام قجر» در 6 روز نخست نوروز

رشد 36 درصدی بازدیدکننده های «حمام قجر» در 6 روز نخست نوروز