مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 10:252017-03-29ورزشي

آماده کسب موفقیت در رقابتهای آسیایی هستیم


برای حضوری موفق در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا آماده ایم.

- فروزان کاکاوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما "افزود: مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا از 14 فروردین در ویتنام برگزار می شود و تیم ملی فوتبال بانوان ایران در گروه D باید به مصاف تیم های سوریه، سنگاپور، میانمار و ویتنام برود.

وی گفت: هم اکنون هفتمین و آخرین اردوی تیم ملی فوتبال بانوان در کمپ تیم های ملی در حال برگزاریست و 25 نفر در تیم ملی حضور دارند که از این تعداد 2 بازیکن کنار گذاشته خواهد شد و 23 فوتبالیست دهم فروردین برای حضور در رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا راهی هانوی محل برگزاری مسابقات در ویتنام خواهند شد.

کاکاوند افزود: کادر فنی تیم ملی همه توان خود را برای کسب موفقیت ملی پوشان بکار گرفته است و بازیکنان هم در طول مدت فعالیتشان در اردوهای تیم ملی به آمادگی خوبی دست یافته اند.

مدیر تیم ملی فوتبال بانوان گفت: بطور کلی با توجه به برنامه هایی که در اردوهای تیم ملی در تهران و بندرعباس برگزار شد بازیکنان توانستند به شرایط مطلوب برای حضور در این مسابقات دست یابند و با قدرت هرچه تمامتر راهی ویتنام شوند.

مسابقات مقدماتی آسیا 14 تا 23 فروردین در ویتنام برگزار می شود و ایران در گروه D به مصاف تیم هایی از ویتنام، میانمار، سنگاپور و سوریه خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده کسب موفقیت در رقابتهای آسیایی هستیم

آماده کسب موفقیت در رقابتهای آسیایی هستیم