مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 10:252017-03-29اقتصادي

بهترین زمان بازگشت از سفرهای نوروزی


سازمان هواشناسی بهترین زمان بازگشت از سفر های نوروزی را روزهای پنجشنبه و جمعه پیش بینی کرده است که ما هم توصیه می کنیم مردم همین 2 روز را برای بازگشت خود انتخاب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس سردار مومنی در جمع خبرنگاران گفت: در مرحله دوم سفرهای نوروزی هستیم و در این مرحله، رعایت قانون بیشتر شده است و آمارهای ارائه شده از ابتدای طرح، 7 درصد کاهش کشته ها را نشان می دهد و همین مقدار هم کاهش تعداد مجروحین داشته ایم.

وی افزود: میانگین سرعت یک کیلومتر کاهش داشته است و همین کاهش یکی از عوامل عمده کاهش تصادفات بوده است؛در مجموع علی رغم افزایش سفرها و بارش نزولات جوی، کاهش تصادفات را داشته ایم.

سردار مومنی ادامه داد: بر اساس تجزیه و تحلیل به عمل آمده، هر 71 دقیقه، یک نفر در تصادفات جاده ای کشته شده است که نسبت به سال گذشته یازده دقیقه افزایش داشته است.

وی افزود: نکته مهم این است که ما پر تصادف ترین ایام سال مان، نوروز است اما در خود نوروز هم روز وسط تعطیلات و یکی دو روز آخر تعطیلات بیشترین حجم تصادفات را داریمکه ضرورت دارد مردم نسبت به بازگشت خود برنامه ریزی دقیق تری داشته باشند.

جانشین فرمانده ناجا گفت: سازمان هواشناسی بهترین زمان بازگشت از سفر را روز پنجشنبه و جمعه پیش بینی کرده است که ما هم توصیه می کنیم مردم همین دو روز را برای بازگشت خود ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین زمان بازگشت از سفرهای نوروزی

بهترین زمان بازگشت از سفرهای نوروزی