مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 10:202017-03-29اقتصادي

تجهیز آزمایشگاه کنترل کیفیت آب اهواز به تجهیزات کاملا مدرن


مدیرعامل شرکت آبفا اهواز با اشاره به بازدید اخیر خود از آزمایشگاه مرکزی کنترل کیفیت آب اهواز، بر تجهیز این واحد به سیستم اجرایی مدرن و استاندارد تاکید و حمایت همه جانبه خود را در راستای فراهم سازی شرایط ایده آل و قابل رقابت با آزمایشگاه های مطرح کشوری اعلام کرد.

- فردوس کریمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این که گسترش فعالیت در بخش صنایع و متعاقب آن افزایش سرریز آلاینده ها به رودخانه کارون همواره از دغدغه های این شرکت است، اظهار کرد: ضمن ارتقای سطح تحقیقات و جاری سازی نتایج می توان نسبت به رفع این نگرانی ها اقدام کرد.

وی افزود: فراهم نمودن مقدمات تصفیه فاضلاب خانگی و صنعتی با استفاده از پساب های دفع شده بخش کشاورزی و صنایع که از آن به عنوان "آب خاکستری" یاد می شود، جزو برنامه های قابل توجه در این حوزه محسوب می شود.

کریمی، تکمیل طرح جامع فاضلاب را از اساسی ترین اقدامات زنجیره فاضلاب تا تصفیه فاضلاب عنوان و خاطرنشان کرد: پس از جنبه نظارتی در تمام حوزه های آزمایشگاهی آب و فاضلاب و لزوم تداوم آن، توجه و تمرکز بر جنبه تحقیقاتی از مهمترین برنامه های پیش روی ما در شرکت آبفا کلانشهر اهواز است.

وی یادآور شد: با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی کلانشهر اهواز، بخش پای آب رودخانه کارون در قسمت انتهایی این رودخانه قرار گرفته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز آزمایشگاه کنترل کیفیت آب اهواز به تجهیزات کاملا مدرن

تجهیز آزمایشگاه کنترل کیفیت آب اهواز به تجهیزات کاملا مدرن