مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 10:152017-03-29بين الملل

صهیونیست ها دو خانه را در قدس تخریب کردند


رژیم اشغالگر دو منزل را در روستای جبل المبر قدس اشغالی تخریب و چهارده نفر را آواره کرد.

- شبکه تلویزیونی العالم اعلام کرد، رژیم اشغالگر دو منزل را در روستای جبل المبر قدس اشغالی تخریب و چهارده نفر از ساکنان این منازل را آواره کرد.

ریاض المالکی: فلسطین هیچ پیشنهاد جدیدی درباره طرح صلح عربی نداردوزیر امور خارجه فلسطین گفت رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست سران عرب بر موضع ثابت فلسطین در خصوص تاسیس کشور مستقل فلسطین تاکید خواهد کرد.

ریاض المالکی وزیر امور خارجه فلسطین مطرح کردن هر گونه پیشنهاد جدید درباره طرح صلح عربی را تکذیب کرد و گفت در سخنرانی محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست امروز چهارشنبه سران عرب پیشنهادهای جدیدی وجود ندارد.

محمود الزهار: به مقاومت در برابر اشغالگران اسراییلی ادامه خواهیم دادعضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس گفت به مقاومت در برابر اشغالگران اسراییلی ادامه خواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی المیادین، محمود الزهار در گفتگو با این شبکه با اشاره به این که نیروهای مقاومت توانسته اند خود را اثبات کنند و می توانند هر گونه معادله ای را برهم بزنند،گفت: امروز شاهد آن هستیم که حمایت ها از گزینه مقاومت در کرانه باختری رود اردن در حال افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها دو خانه را در قدس تخریب کردند

صهیونیست ها دو خانه را در قدس تخریب کردند