مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 10:012017-03-29دانش

رسیدگی به بیش از 36 هزار فقره شکایت و درخواست دانشگاهیان آزاد


رییس مرکز بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد گفت: طی سه سال گذشته به تعداد بیش از 36 هزار فقره شکایت و درخواست دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد رسیدگی و پاسخگویی شد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو" به نقل از دانشگاه آزاد، رضا صفاریان با بیان اینکه طی سه سال و نیم گذشته برای لزوم قانونمندی و قانونگذاری در دانشگاه آزاد اسلامی و جلوگیری از تخلفات و سوء استفاده های احتمالی، مراکز نظارتی دانشگاه تقویت شد، گفت: بر این اساس اداره کل بازرسی دانشگاه با تجمیع در اداره کل حسابرسی به مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات ارتقا یافت.

وی افزود: مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در جلسات مختلف کمیسیون ها، شوراها، کمیته ها و کارگروه ها و انجام بازرسی و حسابرسی از واحدها و مراکز دانشگاهی ضمن آسیب شناسی مشکلات از بروز تخلفات پیشگیری کرده و سعی در سالم سازی محیط دانشگاه دارد.

رییس مرکز بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد با اشاره به تشکیل بخش های فنی، عمرانی و مالی در این مرکز، فعال کردن اداره بررسی استعلامات روسا و معاونان واحدها و مراکز، تعامل و هماهنگی با سایر مراکز نظارتی در اعزام تیم های تلفیقی و اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به بیش از 36 هزار فقره شکایت و درخواست دانشگاهیان آزاد

رسیدگی به بیش از 36 هزار فقره شکایت و درخواست دانشگاهیان آزاد