مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 09:512017-03-29سياسي

نخست وزیر ارمنستان: ایروان و عشق آباد مصمم به گسترش همکاری های اقتصادی هستند


نخست وزیر ارمنستان در ملاقات با رییس جمهور ترکمنستان گفت: ایروان و عشق آباد از اراده راسخی جهت توسعه و گسترش مراودات در حوزه اقتصاد، تجارت، - انرژی و ترانزیت کالا برخوردار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در عشق آباد، خبرگزاری دولتی ترکمنستان در گزارشی از سفر 2 روزه کارن کاراپتیان نخست وزیر ارمنستان به این کشور و دیدار و گفت‎وگو با قربانقلی بردی محمداف خبر داد.

براساس این گزارش طرفین در این ملاقات طیف وسیعی از مسائل مرتبط با روند فعلی و دورنمای مناسبات همه جانبه بین ترکمنستان و ارمنستان و نیز برخی مسائل منطقه ای مورد علاقه 2 طرف و تعاملات ایروان و عشق آباد را مورد بحث و تبادل نظر قرار داده اند.

رییس جمهور ترکمنستان در این دیدار ضمن اظهار خرسندی از همکاری عشق آباد با ایروان، گفت: مردم ترکمنستان و ارمنستان از اشتراکات فراوان تاریخی و فرهنگی برخوردار هستند و اطمینان داریم که این سفر افق جدیدی در توسعه و گسترش تعاملات اقتصادی، تجاری، انرژی، کشاورزی، فناوری نوین و صنایع میان 2 کشور ایجاد خواهد کرد.

نخست وزیر ارمنستان نیز در این دیدار که در کاخ ریاست جمهوری ترکمنستان انجام شد، گفت: هدف سفر من به عشق آباد بررسی چگونگی مسائل و طرح های جدید اقتصادی و تجاری جهت فعال سازی تعاملات اقتصادی و نیز افزایش مبادلات بازرگانی بین ارمنست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر ارمنستان: ایروان و عشق آباد مصمم به گسترش همکاری های اقتصادی هستند

نخست وزیر ارمنستان: ایروان و عشق آباد مصمم به گسترش همکاری های اقتصادی هستند