مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 23:002017-03-28اقتصادي

افزایش 53 درصدی ثبت نام کنندگان در انتخابات شورای شهر تهران


«نرخ ثبت­ نام کنندگان برای عضویت در شوراهای شهری و روستایی در سطح استان رقم 23 درصد افزایش را نشان می­ دهد که این آمار در شهر تهران به عنوان پایتخت 53 درصد رشد داشته است.

- نرخ ثبت­ نام کنندگان برای عضویت در شوراهای شهری و روستایی در سطح استان رقم 23 درصد افزایش را نشان می­ دهد که این آمار در شهر تهران به عنوان پایتخت 53 درصد رشد داشته است.

این حاکی از نشاط اجتماعی مردم و امید به تحولات مثبت کشور و آینده است.

شهاب چاوشی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: وقتی مردم جنب و جوش و نشاط بالایی برای حضور و مشارکت در صحنه انتخابات نشان می­ دهند، مبین امید و انگیزه لازم برای نشاط و سرزندگی اجتماعی است.

وی افزود: آمار داوطلبان نامزدی در انتخابات دوره پنجم شوراها در حوزه شهری استان تهران از 4673 نفر در دوره چهارم به 6075 نفر افزایش یافته است.

رییس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: آمار داوطلبین شهری و روستایی شوراها در دوره چهارم در سطح استان 8433 نفر بوده که در حال حاضر (در دوره پنجم) به 10 هزار و 417 نفر افزایش یافته است.

چاوشی تاکید کرد: استقبال و حضور گسترده کسانی که علاقمند به خدمت به شهر و روستای خود هستند، مسئولیت هیأت­ های اجرایی و نظارت را در بررسی صلاحیت­ ها دوچندان کرده است و انتظار بر این است که همه کسانی که شایستگی خدمت به جامعه را دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 53 درصدی ثبت نام کنندگان در انتخابات شورای شهر تهران

افزایش 53 درصدی ثبت نام کنندگان در انتخابات شورای شهر تهران