موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 23:012017-03-28بين الملل

وال استریت ژورنال: نگرانی غرب از همزمانی رزمایش 100 هزار نفری روسیه در منطقه بالکان با رزمایش ناتو


ناتو اعلام کرده که نگران برگزاری رزمایش روسیه در ما ه های آتی در حوزه بالکان و هم زمانی آن با رزمایش ائتلاف نظامی آمریکا در سوئد و بروز حادثه ناخواسته است.

- "، فرماندهان نظامی غرب نگران برگزاری رزمایش بزرگ روسیه در نزدیکی حوزه بالکان در ماه سپتامبر 2017 هستند و آن را تهدیدی قلمداد می کنند که هرگونه محاسبه نادرست در آن منجر به بروز بحران می شود.

به نوشته وال استریت ژورنال در رزمایش روسیه آن طور که مقام های غربی تخمین زده اند قریب به صدهزار نظامی حاضرند و در همان روز نیز قرار است است رزمایش نیروهای ناتو در سوئد برگزار شود.

بر اساس این گزارش، افسران ارشد آمریکا و ناتو هشدار داده اند که رزمایش سالیانه روس ها به نام زاپاد می تواند به طور بالقوه نقطه انفجار و یادآور دوران جنگ سرد باشد.

قرار است دیپلمات های ناتو و همتایان روسیه نشستی را در پنجشنبه جاری برگزار کنند و در حالی که رزمایش زاپاد روسیه در دستور کاری این نشست قرار ندارد اما سفرا انتظار دارند تا راجع به تقویت نظامی روسیه در منطقه به ویژه دریای سیاه و نیز استقرار نیروهای ناتو در لهستان، لیتوانی، لتونی و استونی به بحث بپردازند.

وال استریت ژورنال نوشت: بسیاری از مقام های رسمی نگران این مسئله هستند که یک خطا از سوی نیروی ائتلاف آمریکا یا نظامیان روسیه می تواند به سرعت مبد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وال استریت ژورنال: نگرانی غرب از همزمانی رزمایش 100 هزار نفری روسیه در منطقه بالکان با رزمایش ناتو

وال استریت ژورنال: نگرانی غرب از همزمانی رزمایش 100 هزار نفری روسیه در منطقه بالکان با رزمایش ناتو