مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 19:202017-03-28سياسي

در مسیر روابط مشترک ایران و روسیه هیچ مانعی وجود ندارد


روسای جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه پس از بررسی راه های تقویت همکاری های مشترک تهران و مسکو در عرصه های مختلف، تاکید کردند که در مسیر روابط مشترک هیچ مانعی وجود ندارد و دو کشور مصمم هستند سطح همکاری های خود را بیش از پیش گسترش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر سه شنبه (8 فروردین) در نشست هیات های عالی رتبه ایران و روسیه تاکید کرد: روابط دو کشور وارد مرحله ای تازه شده و ما اکنون می توانیم در این مرحله از روابط پایدار و بلند مدت سخن بگوییم.

" رییس جمهور اختصاص نخستین سفر خارجی خود را در سال جدید به روسیه، بیانگر اهمیتی برشمرد که تهران برای روابطش با همسایگان منطقه ای و به ویژه مسکو قائل است.

روحانی اظهار کرد: روابط ایران و روسیه گام به گام در حال توسعه و شتاب در همه حوزه ها، به نفع منافع دو ملت و همچنین منطقه است.

رییس جمهور با اشاره به هشت دیدار خود با رییس جمهوری روسیه طی 3 و نیم سال گذشته، گفت: با هر ملاقاتی، تحرکی در روند روابط تهران - مسکو ایجاد شده و بی تردید این دیدار نیز تحرک تازه ای در روابط ایجاد خواهد کرد.

وی به موضوع همکاری های منطقه ای و بین المللی دو کشور بویژه در عرصه مبارزه با تروریسم اشاره کرد و افزود: ایران و روسیه در سال های اخیر و در همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مسیر روابط مشترک ایران و روسیه هیچ مانعی وجود ندارد

در مسیر روابط مشترک ایران و روسیه هیچ مانعی وجود ندارد