مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 15:402017-03-28اجتماعي

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از جمعه


مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی، وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده را پیش بینی کرد و از ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور در جمعه شب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احد وظیفه، اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های هواشناسی، امروز (سه شنبه 8 فروردین)، برای پاره ای از مناطق شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور بارش پراکنده باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد و در شمال غرب، غرب و دامنه های زاگرس مرکزی افزایش ابر، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

همچنین در استان های ساحلی دریای خزر به خصوص غرب سواحل، افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وی افزود: روز چهارشنبه 9 فروردین، در غرب و جنوب غرب کشور و دامنه های زاگرس مرکزی، بارش باران، گاهی رعد و برق و در پاره ای نقاط وزش باد شدید پیش بینی می شود و به تدریج دامنه های جنوبی البرز، برخی مناطق مرکز، شرق و شمال شرق کشور نیز افزایش ابر، بارش پراکنده باران و وزش باد خواهند داشت.

افت دما در شمال و شمال شرق کشور در روز پنجشنبهمدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه روز پنجشنبه 10 فروردین، در سواحل دریای خزر، دامنه های البرز مرکزی و شرقی، بخش هایی از مرکز و شمال شرق کشور ابرناکی، بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می شود، گفت: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از جمعه

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از جمعه