مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 14:552017-03-28اجتماعي

تردد روان در محورهای هراز، سوادکوه و کندوان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور هراز از باز بودن تمام محورهای این استان و برقراری تردد روان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"؛ احمدآفرین محمدزاده در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی افزود: مشکل خاصی در محورهای استان وجود ندارد و با وجود حجم بالای ترافیک، تردد روان است.

محمدزاده با اشاره به باز بودن تمام محورها و جریان ترافیک روان و نیمه سنگین در منطقه سوادکوه، کندوان، ساحلی، کناره، گلوگاه و هراز گفت: شامگاه گذشته با ریزش سنگ در محور لاسم مواجه شدیم که خسارت در پی نداشته است.

وی افزود: در حوالی محل ریزش سنگ با فاصله مکانی با برخورد دو خودرو نیز مواجه شدیم که با خسارت غیرجانی همراه بوده و ارتباطی با ریزش سنگ نداشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: از 25 اسفند تا شامگاه هفتم فروردین هر روز مازندران رتبه های اول تا سوم تردد را به خود اختصاص داده و با بیش از 23 میلیون و 301 هزار تردد درون استانی مواجه شده ایم.

وی افزود: همچنین بیش از یک میلیون خودرو وارد استان و بیش از یک میلیون خودرو نیز از استان خارج شده اند و میانگین سرعت در محورهای مازندران 70 کیلومتر در ساعت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد روان در محورهای هراز، سوادکوه و کندوان

تردد روان در محورهای هراز، سوادکوه و کندوان