مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 14:352017-03-28بين الملل

روسیه: ائتلاف آمریکایی مناطق مسکونی موصل را بمباران می کند


هواپیماهای ائتلاف آمریکایی هر روزه مناطق مسکونی موصل رابمباران می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سپهبد سرگیی رودسکوی رییس اداره اصلی عملیات ستاد کل ارتش روسیه روز سه شنبه با اعلام این خبر، افزود: هواپیماهای ائتلاف آمریکایی مناطق مسکونی موصل را که افزون بر تروریست های داعشی دهها هزار غیرنظامی در آن نیز سکونت دارند، بمباران می کنند.

شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه همچنین به نقل از سخنان وی گفت: در طول یک هفته گذشته بیش از 800 داعشی بدون هر گونه مانعی از موصل خارج و به سوی مرزهای سوریه رهسپار شدند.

وی افزود: به رغم اینکه فرماندهان ائتلاف آمریکایی اطمینان داده اند، موصل در محاصره است، خروج تروریست های داعشی از این شهر و حرکت به سوی شهر دیرالزور که یک پادگان ارتش سوریه از چند سال پیش در آن مقاومت می کند، ادامه دارد.

ژنرال ارشد روسی یادآوری کرد که در طول عملیات نظامی برای آزادسازی حلب از اشغال جنگجویان (در پاییز سال گذشته) روسیه و سوریه شهر را بمباران هوایی نکرده و ساکنان حلب امکان ترک آن از راهروهای ویژه را داشتند.

وزیر خارجه روسیه نیز به تازگی به بمباران گسترده اماکن مسکونی موصل توسط هواپیماهای آمریکایی اشاره کرد و نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل را برای بررسی ادامه قتل عام ساکنان این شهر خواستار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: ائتلاف آمریکایی مناطق مسکونی موصل را بمباران می کند

روسیه: ائتلاف آمریکایی مناطق مسکونی موصل را بمباران می کند