موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - سربازان فراري - تامين اجتماعي - دانشگاه صنعتي شريف - مددجويان بهزيستي - مستمري مددجويان - دانشگاه صنعتي - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق بازنشستگان - امير قلعه نويي - جلال روح الله نژاد - نيكلاي ملادنوف - دوشان ولاهوويچ - محمدرضا انبيايي - شهر ايلام - توصيه هاي سلامت - موسيقي كرمانجي شمال خراسان - اسقاط خودروهاي فرسوده - گرندپري مجارستان - روابط عمومي ايرانسل - آرش اسحاقي - منطقه فتح المبين - نقص امنيتي در واتس اپ

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 14:262017-03-28بين الملل

سالی پر از سانسور و نگرانی برای صدای آمریکا


در ادامه انتقادها از عملکرد شبکه دولتی صدای امریکا، یکی از کارشناسان این شبکه در پست نوروزی خود در فیس بوک به نقد سیاست های این شبکه پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، صدای آمریکا در حال حاضر در بحران مدیریت و کیفیت برنامه قرار دارد و هرروز خبر تازه ای از سوء مدیریت، سانسور و ترامپی شدن این شبکه منتشر می شود تا جایی که این این اتفاق ها، صدای کارشناسنان و مجریان این شبکه را در آورده است.

درادامه انتقادها از عملکرد شبکه دولتی صدای امریکا "محمد سهیمی" یکی از کارشناسان این شبکه و از اعضای اپوزیسیون ساکن در نیویورک، در پست نوروزی خود در فیس بوک به نقد سیاست های این شبکه فارسی زبان و سردبیر آن "ستاره درخشش" پرداخته است.

متن کامل این مطلب را در ادامه بخوانید؛ خانم ستاره درخشش، خاندان پهلوی، و صدای آمریکا دوستان؛ از زمان انتخاب آقای ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا، و حتی قبل از آغاز دوران آن، در صدای آمریکا تحولات بسیار مهمی اتفاق افتاده است.

اولا: از دوستی که در آنجا کار می کند نقل قول شده است که کارکنان آنجا حق ندارند حتی در صفحه فیسبوک شخصی خود پست یا لینکی داشته باشند که ممکن باشد مورد پسند تیم آقای ترامپ نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالی پر از سانسور و نگرانی برای صدای آمریکا

سالی پر از سانسور و نگرانی برای صدای آمریکا