مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 14:012017-03-28سياسي

در پیامی فرمانده کل سپاه درگذشت حسین اردستانی را تسلیت گفت


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت حسین اردستانی رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دفاعی "، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باصدور پیامی درگذشت درگذشت حسین اردستانی رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و اناالیه راجعون درگذشت جانسوز دکتر حسین اردستانی رییس فقید مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، استاد دانشگاه و از پیشکسوتان برجسته و نام آشنای حوزه تدوین و نگارش تاریخ جنگ و 8 سال دفاع مقدس موجب حزن و اندوه فراوان گردید.

حضور و نقش آفرینی های سترگ، ممتاز و حهت بخش مرحوم اردستانی در ثبت تاریخ جنگ و صیانت از حقایق و واقعیات دفاع مقدس 8 ساله و تدوین و ترسیم هنرمندانه و صادقانه حوادث و رخدادهای آن مقطع خطیر و تاریخ ساز کشور و به ویژه مدیریت و سامان بخشی این امر در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، در خور تحسین و ان شاءالله قرین اجر و ثواب اخروی خواهد بود.

اینجانب فقدان آن جهادگر عرصه تاریخ نگاری دفاع مقدس را با دلی آکنده از غم و سوگ عمیق به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی)، آحاد فرماندهان و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پیامی فرمانده کل سپاه درگذشت حسین اردستانی را تسلیت گفت

در پیامی فرمانده کل سپاه درگذشت حسین اردستانی را تسلیت گفت