مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 13:552017-03-28اقتصادي

تحکیم وثیقه در قبال استمهال مطالبات


مدیرعامل بانک ملی ایران ؛ تحکیم وثیقه در قبال استمهال مطالبات معوقه می تواند اثربخش باشد.

- معوقه می تواند اثربخش باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "؛ محمدرضا حسین زاده، مدیرعامل بانک ملی به عنوان یکی از بانک های موفق در کاهش مطالبات معوق گفت : این بانک ضمن تعیین اهداف کاهشی برای وصول و تعیین تکلیف مطالبات غیرجاری و پیگیری و پایش روزانه عملکرد واحدها در این حوزه، برای تدوین ضوابط سیاستی برای تعیین تکلیف تکلیف، بخشودگی جرائم، نحوه اقدام در خصوص اموال و بازداشتی، ممنوع الخروجی و همچنین تدوین نمودار اقدامات اجرایی به منظور ایجاد نظم و وحدت رویه در پیگیری اقدامات اجرایی و برگزاری جلسات با بدهکاران عمده اقدام کرده است.

وی افزود: در نتیجه اقدامات به عمل آمده و پیگیری های مستمر صورت گرفته ضمن وصولی های نقدی و غیر نقدی حدود 35 هزار میلیارد ریال در هر سال و تعیین تکلیف های انجام شده در نهایت میزان مطالبات غیرجاری (ریالی) از مبلغ 130هزار میلیارد ریال در سال 1392 به حدود 84 هزار میلیارد ریال در حال حاضرکاهش یافته و نسبت NPL بانک نیز از 16.

5درصد به 9 در صد کاهش یافته است.

وی در باره اینکه بخشی از تسهیلات قبلی بواسطه کمک شبکه بانکی به تولید، استمهال شده، آیا در این رابطه تحکیم وثیقه و تمهیدات احتیاطی رعایت شده است؟ هم گفت : در ضوابط س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحکیم وثیقه در قبال استمهال مطالبات

تحکیم وثیقه در قبال استمهال مطالبات