مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 11:502017-03-28اقتصادي

سازمان توسعه تجارت شاخص های استاندارد صادرات را تدوین می کند


معاون کل سازمان توسعه تجارت ایران از تدوین ایین نانه وشاخص های استاندارد صادرات خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "؛ محمد رضا مودودی در گفتگو با رادیو اقتصاد اظهار داشت : یکی از ضعف های اصلی توسعه تجارت خارجی، مشکلات بنگاه های خصوصی در بازاریابی بین المللی است که به تشکیل رقابت های منفی در سطح بازارهای بین المللی منجر می شود که این ضعف بازاریابی بین المللی باید برطرف شود.

مودودی گفت: شعار امسال یعنی تولید داخلی و اشتغال زیر سایه اقتصاد مقاومتی تعیین شده است و یکی از ارکان مهم که منجر به اشتغال می شود، بازار است که البته منظور بازار بین المللی است.

معاون کل سازمان توسعه تجارت اظهار داشت: این سازمان یک سازمان بین بخشی است که با بسیاری از دستگاه ها ارتباط دارد و هماهنگ کننده و تنظیم کننده تجارت خارجی مانند گمرک، سازمان مالیاتی، بانک و امثال آنها است.

وی درباره اهداف این سازمان در سال جاری جهت تحقق شعار سال، گفت : یکی از ضعف های اصلی توسعه تجارت خارجی، مشکلات بنگاه های خصوصی در بازاریابی بین المللی است که منجر به تشکیل رقابت های منفی در سطح بازارهای بین المللی می شود.

بنابراین سعی می شود امسال را بیشتر در مسیر ترویج فرهنگ صادرات فعالیت کنیم تا انتقال دانش مرتبط با حوزه بازاریابی بین المللی به بنگاه ها صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان توسعه تجارت شاخص های استاندارد صادرات را تدوین می کند

سازمان توسعه تجارت شاخص های استاندارد صادرات را تدوین می کند