مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 11:162017-03-28دانش

کاهش اعتیاد در دانشگاه با اجرای طرح «پیام»/ 51 دانشگاه پای کار آمدند


رییس مرکز مشاوره سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از اجرای طرح «پیام» در 51 دانشگاه کشور در سال جدید خبر داد و گفت: این طرح برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر و روان گردان ها در دانشگاه هاست.

- رییس مرکز مشاوره سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از اجرای طرح پیام در 51 دانشگاه کشور در سال جدید خبر داد و گفت: این طرح برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر و روان گردان ها در دانشگاه هاست.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید یعقوبی، رییس مرکز مشاوره سازمان امور دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برنامه ریزی های مراکز مشاوره دانشگاه ها در سال 96 گفت: برای سال 96 چند برنامه جدید برای مراکز مشاوره دانشگاه ها در نظر گرفتیم که از جمله این برنامه ها، صدور کارنامه سلامت برای دانشجویان ورودی جدید است تا با آغاز سال تحصیلی آینده، هم سلامت جسم و هم سلامت روان دانشجویان مورد پایش قرار بگیرد.

وی افزود: در برنامه دانشگاه عاری از دخانیات پنج دانشگاه اعلام آمادگی کردند و امیدواریم که در سال 96 بتوانیم این برنامه را در بیشتر دانشگاه ها اجرایی کنیم.

یعقوبی خاطرنشان کرد: طرح پیام برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر و روان گردان ها در دانشگاه ها است؛ که برنامه ریزی هایی صورت گرفته و قرار است با همکاری ستاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش اعتیاد در دانشگاه با اجرای طرح «پیام»/ 51 دانشگاه پای کار آمدند

کاهش اعتیاد در دانشگاه با اجرای طرح «پیام»/ 51 دانشگاه پای کار آمدند