مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 08:052017-03-28دانش

استفاده از ساختمان های مازاد دانشگاه آزاد برای گردشگری


معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی بر اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی با پیشرفت بالای 50 درصد و آماده سازی شهرک های فناوری آزاد (شفا) برای فعالیت شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس محسن هاشمی در این رابطه گفت: عمده ترین برنامه دانشگاه آزاد اسلامی برای سال 96، اتمام پروژه های نیمه تمام است.

بر اساس مصوبه هیات رییسه دانشگاه و هیات امناهای استانی مقرر شده است که همه پروژه های با پیشرفت بالای 50درصد، در سال 96 به اتمام برسند معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: همچنین در ابتدای امسال پیگیری و اجرای بخشنامه دکتر میرزاده درباره درختکاری وارد فاز عملیاتی می شود و در سراسر واحدها باید به اندازه کافی درخت کاشته شود.

وی افزود: مساله تعمیر و نگهداری ساختمان های واحدها یکی دیگر از برنامه های ماست که هر سال انجام شده است و امسال هم در این زمینه تلاش بیشتری می شود، بعضی از واحدها، ساختمان هایی دارند که عمرشان بیش از سی سال است.

البته در دانشگاه آزاد اسلامی وضعیت تعمیر و نگهداری نسبت به ساختمان های عمومی خیلی بهتر است ولی باید وضع سرمایش، گرمایش و همه تجهیزات موجود در هر ساختمان به طور مرتب پایش شود تا تعمیر و نگهداری مطلوبی انجام شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ساختمان های مازاد دانشگاه آزاد برای گردشگری

استفاده از ساختمان های مازاد دانشگاه آزاد برای گردشگری