مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 02:102017-03-27سياسي

اندیشه پویا / هاشمی رفسنجانی و شایعات استخری که درآن جان سپرد


چه اهل سیاست باشید و چه تنها به حوزه اندیشه علاقه داشته باشید اندیشه پویای نوروزی تدارک ویژه ای دیده و خواندنی تر از همه گزارش زندگی خصوصی آیت الله است.

- .

عصر ایران- پنجمین نشریه ای که در تعطیلات نوروز معرفی و البته پیشنهاد می کنیم اندیشه پویا ست که شماره ویژه نوروز 1396 را در 200 صفحه منتشر کرده و بسیار خواندنی است و اگر در فاصله باقی مانده تا پایان تعطیلات نورزوی این مجله را تهیه کنید و بخوانید اوقات مفید و نکته آموزی را برای خود رقم زده اید.

اگر اهل کتاب هستید اندیشه پویا بهترین انتخاب است چون درباره بهترین کتاب های سال نظر خواهی کرده و بخش کاملی را به نقد وبررسی کتاب اختصاص داده است و اگر می خواهید کتابی بخوانید یا هدیه دهید به بهانه گزیده نقد وبررسی های سال کهنه یادآوری های مفیدی دارد و فهرستی از کتاب های متنوع را پیش چشم شما قرار می دهد.

اگرهم تنها اهل سیاست هستید و حتی اگر نیستید پرونده ای به پر وپیمانی و کاملی اندیشه پویای نوروزی درباره آخرین ساعات و زندگی خصوصی آیت الله هاشمی رفسنجانی پیدا نمی کنید.

ادعای نویسنده این سطور را گزاف ندانید چون غالب مطالب مربوط به آیت الله را خوانده یا تورق کرده اما بسیاری از نکات که درگزارش ویژه با همت علی ملیحی آمده را نو و تازه و نامکرریافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه پویا / هاشمی رفسنجانی و شایعات استخری که درآن جان سپرد

اندیشه پویا / هاشمی رفسنجانی و شایعات استخری که درآن جان سپرد