مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 23:402017-03-27فرهنگي

افتتاح اولین موزه اپراهای عروسکی در تهران


موزه اپراهای عروسکی با حضور مدیران و هنرمندان عرصه های هنری در تالار فردوسی بنیاد فرهنگی و هنری رودکی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، مراسم افتتاح موزه اپراهای عروسکی گروه تئاتر آران که به سرپرستی بهروز غریب پور است با حضور علی اصغر کاراندیش معاون اداری و مالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، صفی پور مدیرعامل بنیاد فرهنگی و هنری رودکی، مرضیه برومند، اصغر همت، هما جدیکار، زهرا صبری، کاظم هژیرآزاد و رضا بابک امروز در تالار فردوسی بنیاد رودکی برگزار شد.

مدیرکل هنرهای نمایشی در این مراسم گفت: اتفاقات خوبی در سال 95 برای تئاتر رخ داد که به لحاظ ارتقای جایگاه اجتماعی تئاتر تأثیرگذار و اولین اتفاق تصویب روز ملی تئاتر در تقویم رسمی کشور و دوم نامگذاری ایستگاه متروی چهارراه ولیعصر به نام تئاتر شهر بود.

بهروز غریب پور سرپرست گروه تئاتر آران و مدیر موزه اپراهای عروسکی نیز گفت: ظرفیت های زیادی در خانواده تئاتر وجود دارد و با وجود موانع مالی و موانع دیگری نظیر امکانات وانمود می کنیم که همه چیز عالی است.

معاون برنامه ریزی و توسعه وزیر ارشاد هم گفت: شاید عده ای در جامعه چنین نقشی را برای هنر نپذیرند ولی این نقش هنر واقعیت دارد و باید آن را بپذیریم و وزارتخانه هم سعی کرده برنامه ها و همچنین اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین موزه اپراهای عروسکی در تهران

افتتاح اولین موزه اپراهای عروسکی در تهران