مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 19:252017-03-27سياسي

معاون پارلمانی رییس جمهوری : برای تحقق اقتصادمقاومتی راه طولانی داریم


برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی در شأن نام مقدس جمهوری اسلامی راهی طولانی در پیش داریم.

- معاون پارلمانی رییس جمهوری : برای تحقق اقتصادمقاومتی راه طولانی داریم معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی در شأن نام مقدس جمهوری اسلامی راهی طولانی در پیش داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ؛ حسینعلی امیری در مصاحبه با رادیو اقتصاد با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: ایشان در سه سطح راهبردهای نظری و عملی کشور را تعیین فرمودند و به موضوعات مهمی از جمله انتخابات سال جاری، مسائل سیاست خارجی و اقتصاد مقاومتی اشاره کردند.

وی اقتصاد مقاومتی را دارای دامنه ای از محورهای متعدد اقتصادی دانست و افزود: قرار گیری جزییات اقتصاد مقاومتی در کنار یکدیگر به تحقق خواسته مقام معظم رهبری منجر خواهد شد و ایشان مشخصا امسال را با تکیه بر تولید و اشتغال نامگذاری فرمودند.

امیری با اشاره به شکل گیری ستاد اقتصاد مقاومتی در سال گذشته یادآور شد: در ابتدا مسئولیت ستاد با عنوان رییس ستاد به معاون اول رییس جمهور محول شد ولی با توجه به اینکه همه دستگاه های کشور باید در این راستا فعالیت کنند، رهبری دستور دادند عنوان فرمانده اقتصاد مقاومتی بر این مسئولیت واگذار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پارلمانی رییس جمهوری : برای تحقق اقتصادمقاومتی راه طولانی داریم

معاون پارلمانی رییس جمهوری : برای تحقق اقتصادمقاومتی راه طولانی داریم