مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 18:162017-03-27بين الملل

دیدار وزیر خارجه مصر با نماینده پوتین در اردن


وزیر خارجه مصر امروز در حاشیه نشست وزرای خارجه عرب در اردن با نماینده رییس جمهور روسیه دیدار و درباره اوضاع سوریه گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، سامح شکری امروز دوشنبه در حاشیه نشست وزرای خارجه عرب در منطقه بحرالمیت اردن با میخاییل بوگدانوف نماینده ویژه رییس جمهور روسیه در منطقه خاورمیانه و آفریقا و معاون وزیر خارجه این کشور دیدار و درباره راهکارهای حمایت از روابط دوجانبه و همچنین تحولات منطقه ای و بین المللی بحث و تبادل نظر کرد.

پایگاه خبری الیوم السابع به نقل از أحمد أبوزید سخنگوی رسمی وزارت خارجه مصر گزارش داد که بوگدانوف در این دیدار روابط دو کشور را ستود و بر تمایل کشورش برای توسعه این روابط تأکید کرد.

شکری نیز بر تمایل قاهره برای تقویت روابط با مسکو و رایزنی و مشورت با طرف روسی برای حمایت از تلاش های مربوط به دستیابی به راه حل های مسالمت آمیز بحران های منطقه ای تأکید کرد و نماینده پوتین را در جریان تحولات قضیه فلسطین در سایه چالش های کنونی و نتایج تماس های قاهره با طرف های ذی نفوذ در منطقه و سطح بین الملل و همچنین تماس با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین قرار داد.

سخنگوی وزارت خارجه مصر همچنین اظهار داشت که نماینده رییس جمهور روسیه در این دیدار بارزترین تحولات سوریه را تشریح و به بیان دیدگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر خارجه مصر با نماینده پوتین در اردن

دیدار وزیر خارجه مصر با نماینده پوتین در اردن