مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 17:202017-03-27فناوري

خدمات مبتنی بر محتوا در قبوض تلفن همراه چیست؟


برخی مشترکان همراه اول درباره مبالغی که تحت عنوان خدمات مبنی بر محتوا در قبوض تلفن همراهشان درج شده اظهار بی اطلاعی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازی و سرگرمی، مسابقه، محتوای مذهبی، آموزشی، اطلاع رسانی، بهداشت و سلامت و تبلیغات در دسته بندی خدمات مبتنی بر محتوا یا ارزش افزوده پیامکی قرار می گیرند و اپراتور تلفن همراه باید در مورد تمامی خدمات ارزش افزوده محتوایی پیامکی، قبل از شروع ارائه خدمات، از طریق یک پیامک در مورد ارائه خدمات از مشترک سوال کند و درصورت تایید مشترک آن را فعال کند.

برخی پیامک های دعوت به عضویت در سرویسها با متن های فریبنده و جذاب مانند شرکت در قرعه کشی، شما برنده شدید، شارژ رایگان و .

ارسال می شود که در دوره های گذشته در این پیامک ها هیچ اشاره ای به عضویت و محاسبه هزینه وجود نداشت و در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از مشترکین به این صورت برای دریافت خدمات عضو شده و درنتیجه مبالغی در قبوض تلفن همراهشان درج و محاسبه می شود که از آن ها بی اطلاع هستند.

طبق اعلام رگولاتوری، در حال حاضر نحوه ارسال پیامک های مربوط به خدمات به گونه ای است که هزینه و روش لغو عضویت آن در هر پیامک ارسالی درج می شود اما در برخی برنامه های رادیویی و تلویزیونی داخلی و خارجی، سایت های اینترنتی و سایر رسانه ها با تبلیغات کاذب و گمراه کننده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات مبتنی بر محتوا در قبوض تلفن همراه چیست؟

خدمات مبتنی بر محتوا در قبوض تلفن همراه چیست؟