مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 16:402017-03-27اجتماعي

اسکان یک میلیون و 238 هزار نفر روز در مدارس فارس


قائم مقام ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: تا صبح امروز، دوشنبه هفتم فروردین، یک میلیون و 238 هزار نفرروز مسافر نوروزی در مدارس و اماکن مختلف آموزش و پرورش اسکان داده شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی حقشناس در حاشیه بازدید از مدارس محل اسکان میهمانان نوروزی گفت: تاصبح روز دوشنبه 7 فروردین ماه بیش از 417 هزار و هفتصد نفر در قالب 112 هزار و پانصد خانواده در مدارس و اماکن مختلف تحت مدیریت آموزش و پرورش فارس اسکان داده شده اند.

بنابراعلام وزارت آموزش و پرورش بیشترین آمار پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در مدارس به ترتیب فراوانی به استان های فارس، اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی و هرمزگان اختصاص یافته است.

معاون آموزش و پرورش فارس گفت: وظیفه ذاتی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است، گرچه آموزش و پرورش نمی تواند یک هتل خوب برای مسافرین ایجاد کند، اما تمام تلاش خود را داریم تا با تهیه امکانات مناسب، حداکثر رضایتمندی همکاران فرهنگی را داشته باشیم.

حق شناس گفت: به جز شیراز در 90 درصد شهرستان های استان، هتل و اماکن اقامتی کافی و مناسب برای اسکان وجود ندارد، لذا در اکثر مناطق فارس در ایام نوروز این مهم به عهده آموزش و پرورش است و روسای ادارات شهرستان ها و مناطق فارس، مسئول ستاد اسکان نوروزی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان یک میلیون و 238 هزار نفر روز در مدارس فارس

اسکان یک میلیون و 238 هزار نفر روز در مدارس فارس