مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 15:552017-03-27سياسي

سخنان معاون امور امنیتی استاندار از تدابیر ویژه امنیتی برای انتخابات


معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: حفاظت صندوق ها به صورت کامل انجام خواهد شد و سعی می کنیم امنیت برگزارکنندگان انتخابات و امنیت رای دهندگان به نحو احسن تامین بشود و شاهد یک انتخابات مناسب و بی دغدغه مانند سال 94 باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن همدانی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به امنیت استان تهران در سالی که گذشت گفت: پایه امنیت در سال 95، انتخابات هفتم اسفند سال 94 بود.

اتفاق خوبی که در آن سال افتاد موجب شد یک انتخابات باشکوه، شرافتمندانه، قدرتمندانه و دقیق و به خواست مردم محقق شود واین در اصل پایه امنیت در سال 95 شد.

وی گفت: هر سال آبستن حوادث غیرمترقبه امنیتی است که هر عنصر امنیتی باید خود را برای آن ها آماده کند و بسیاری از آن ها غیرقابل برنامه ریزی و تنها قابل گمانه زنی است که می توان پیش بینی های عمومی در مورد آنها داشت.

رییس کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان اضافه کرد: برخی از حوادثی که در سال 95 رخ داد مثل درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی یا آتش سوزی ساختمان پلاسکو اگرچه غیرقابل پیش بینی بود اما در مراتب امنیتی می توان برای هرکدام از آن ها الگوهای رفتار امنیتی در نظر گرفت.

در مقابل هر نوع حادثه امنیتی آماده ایم معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران تصریح کرد: ما هم در همین قالب منتظر حوادث بودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان معاون امور امنیتی استاندار از تدابیر ویژه امنیتی برای انتخابات

سخنان معاون امور امنیتی استاندار از تدابیر ویژه امنیتی برای انتخابات