مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 15:002017-03-27فرهنگي

تئاتر، پایگاه فرهنگی که تمام هنرها را در دل خود دارد


تئاتر چه در گذشته و چه امروز همواره به عنوان یک پایگاه فرهنگی معرفی شده و تمام هنرها را در دل خود دارد.

- یک کارگردان تئاتر گفت: تئاتر چه در گذشته و چه امروز همواره به عنوان یک پایگاه فرهنگی معرفی شده و تمام هنرها را در دل خود دارد.

بهزاد آقاجانی در گفت وگو با ایسنا، به مناسبت 27 مارس و روز جهانی تئاتر، اظهار کرد: تئاتر چه در گذشته و چه امروز همواره به عنوان یک پایگاه فرهنگی معرفی شده، ممکن است در طول این مسیر آسیب هایی نیز دیده باشد اما اگر درباره خود تئاتر صحبت کنیم با تمام قواعد و اصول خودش همواره پایگاه فرهنگی بوده و امروز نیز هست.

او ادامه داد: در دهه گذشته مشکلی که وجود داشت، این بود که تعداد کمی نسبت به گذشته برای تئاتر دیدن می آمدند؛ ولی در سه سال گذشته با یک حرکت خودجوش که توسط بخش خصوصی هدایت و توسط خود هنرمندان تئاتر این قسمت اقتصادی کار تقویت شده و تمهیداتی در نظر گرفته شد که حالا برخی از تئاترها فروشی دارند که از فیلم های سینمایی نیز بیشتر است.

وی ادامه داد: خوشبختانه این مسیر رو به رشد بوده در دهه گذشته با توجه به اتفاقاتی که در حوزه هنرهای دراماتیک افتاد؛ سینما از تئاتر جلو زد و تئاتر در حال کمرنگ شدن بود اما تئاتر هنر کاملی است چرا که تمام هنرها را در دل خودش را دارد و هنر صد در صد انسانی است، بقای آن وابسته به انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر، پایگاه فرهنگی که تمام هنرها را در دل خود دارد

تئاتر، پایگاه فرهنگی که تمام هنرها را در دل خود دارد