مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 08:162017-03-27دانش

دولت بهبود معیشت را به کوتاه آمدن از مواضع انقلابی گره زد


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر شیوه دولت یازدهم برای اداره کشور را ناکارآمد دانست و گفت: دولت بهبود وضعیت معیشت را به کوتاه آمدن در برابر مواضع انقلابی گره زد و نتیجه نگرفت.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید صفرپور، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: طرز فکر دولت یازدهم برای اداره کشور ناکارآمد بوده؛ چرا که این دولت بهبود وضعیت معیشت مردم را به کوتاه آمدن از مواضع انقلابی گره زد و این رویکرد دولت در این چهار سال نشان داد کهاین رویه غلط بوده است؛ واقعیت این است که این دولت در برخی جاها با کوتاه آمدن از مواضع انقلابی، استقلال کشور را هم زیر سوال برد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: با توجه به ناکارآمدی طرز فکر دولت برای بهبود وضعیت معیشت، می توان گفت که تنها طرز فکر مفید برای اداره کشور، طرز فکر مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است یعنی همان چیزی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید کرده اند، اما متاسفانه مورد غفلت قرار گرفته است.

صفرپور با بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره بر تعاملات بین المللی و پرهیز از دشمنی با حکومت های مشروع و قانونی تاکید داشته، افزود: ما هیچ مشکلی با تلاش های دولت یازدهم برای تقویت تعام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بهبود معیشت را به کوتاه آمدن از مواضع انقلابی گره زد

دولت بهبود معیشت را به کوتاه آمدن از مواضع انقلابی گره زد