مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 03:462017-03-27سياسي

نگرانی اندیشکده آمریکایی از شکست روحانی


یک رییس جمهور «تندرو» در لفظ و عرصه دیپلماسی رویکرد تهاجمی تری علیه آمریکا نسبت به حسن روحانی اتخاذ می کند و طرفدار سیاست اقتصادی انزواگرایانه خواهد بود.

- اندیشکده آمریکایی نوشت: یک رییس جمهور تندرو در لفظ و عرصه دیپلماسی رویکرد تهاجمی تری علیه آمریکا نسبت به حسن روحانی اتخاذ می کند و طرفدار سیاست اقتصادی انزواگرایانه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"؛ اندیشکده آمریکن اینتر پرایز در تحلیلی پیرامون انتخاب مجدد حسن روحانی رییس جمهور ایران برای دوره دوم انتخابات که قرار است اردیبهشت سال 96 برگزار شود، مدعی وجود رویکرد تخریبی علیه حسن روحانی شد.

این اندیشکده می نویسد: آمریکا باید نسبت به جایگزین شدن یک رییس جمهور تندرو که نسخه تعامل اقتصادی، دیپلماتیک روحانی با غرب را تغییر می دهد، هوشیار باشد.

(رسانه های غربی عموما به جای استفاده از عبارت اصول گرا، از لفظ تندرو استفاده می کنند.

) این اندیشکده چشم انداز موفقیت حسن روحانی در انتخابات را بسته به موفقیت های اقتصادی او برشمرد و نوشت: این همان جایی است که منتقدان روحانی از جهات مختلف در حال حمله به وی هستند.

امریکن اینتر پرایز نوشت: مردم ایران به طور محتمل اهمیت بیشتری به دستاوردهای اقتصادی توافق هسته ای که روحانی در سال 2013 در رقابت های انتخاباتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی اندیشکده آمریکایی از شکست روحانی

نگرانی اندیشکده آمریکایی از شکست روحانی