مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 02:262017-03-26سياسي

شعار کمپین سیاسی در سوییس: اردوغان را بکشید


حاضرین در این کمپین «با شعار نه به اصلاحات، نه به رفراندوم» تلاش برای گسترش استبداد داخلی توسط اردوغان را موردانتقاد قراردادند.

- حاضرین در این کمپین با شعار نه به اصلاحات، نه به رفراندوم تلاش برای گسترش استبداد داخلی توسط اردوغان را موردانتقاد قراردادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"؛ در کمپین سیاسی مردم ترکیه در پایتخت سوییس از شعارنوشته ای که حاوی عکس بزرگی از رییس جمهور ترکیه بود و بر روی آن نوشته شده بود اردوغان را بکشید ، رونمایی شد.

در این کمپین سیاسی که با حمایت احزاب سبز سوییس برگزارشده بود شعارهای فراوانی بر ضد اردوغان مطرح شد.

حاضرین در این کمپین با شعار نه به اصلاحات، نه به رفراندوم تلاش برای گسترش استبداد داخلی توسط اردوغان را موردانتقاد قراردادند.

فعالان در این کمپین با رونمایی از این شعارنوشته که در آن اردوغان با یک کلت کمری هدف قرار داده شده بود، رییس جمهور ترکیه را به ترور تهدید کردند؛ هم چنین مردم با دادن شعارهای اردوغان تروریست و اردوغان دیکتاتور انزجار خود از تلاش های اردوغان برای گسترش استبداد را موردانتقاد قراردادند.

رسانه های ترک زبان با مرتبط کردن این کمپین سیاسی به حزب کارگران کردستان (pkk) تلاش کردند تا ضمن بی اثر کردن پیام این کمپین، آن را هشداری علیه اردوغان بدانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار کمپین سیاسی در سوییس: اردوغان را بکشید

شعار کمپین سیاسی در سوییس: اردوغان را بکشید