مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 01:402017-03-26بين الملل

تیر 95/ رویارویی سینماگران و پزشکان در پی مرگ کیارستمی


جای چون و چرا ندارد که مهم ترین و تکان دهنده ترین رخداد تیرماه 1395 خبری بود که در نیمه همین ماه منتشر شد: عباس کیارستمی مشهور ترین سینماگر ایران در فرانسه درگذشت.

- عصر ایران- هیچ خبری صلابت و مهابت مرگ را ندارد چندان که می توان گفت مهم ترین خبر با همه تلخی خبر مرگ است به گونه ای که یکی از معانی خبر در زبان پارسی مرگ است و به همین خاطر وقتی کسی می گوید: خبرش بیاید یعنی آن قدر متنفر است که دوست دارد خبر مرگ را بشنود.

یا وقتی شاعر می سراید: آن را که خبر شد خبری بازنیامد منظور این است که از کسی که درگذشته خبری نداریم .

با این وصف روشن است و جای چون و چرا ندارد که مهم ترین و تکان دهنده ترین رخداد تیرماه 1395 خبری بود که در نیمه همین ماه منتشر شد: عباس کیارستمی مشهور ترین سینماگر جهانی ایران در فرانسه درگذشت.

چنان که در گزارش فروردین آوردیم سال 1395 خورشیدی با دو خبر غافل گیر کننده منتشر شد: یکی اعلام بیماری محمد رضا شجریان و ابتلا به سرطان از زبان خود او و دیگری بیماری عباس کیارستمی که گویا بیماری پیچیده ای نبوده اما اشتباه پزشکی آن را پیچیده می کند.

با این حال وزیر بهداشت وارد عمل می شود منتها گویا چشم هنرمند ترسیده بود و ظاهرا در برابر پیشنهاد دوستی که بر ضرورت اعزام او به فرانسه تأکید می کند تسلیم می شود و حالا دو نظر وجود دارد: یکی این نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیر 95/ رویارویی سینماگران و پزشکان در پی مرگ کیارستمی

تیر 95/ رویارویی سینماگران و پزشکان در پی مرگ کیارستمی