مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 23:012017-03-26بين الملل

اتحادیه اروپا مُرد چون مردم دیگر آن را نمی خواهند


نامزد راست گراهای افراطی فرانسه برای ریاست جمهوری می گوید مردم این قاره دیگر اتحادیه اروپا را نمی خواهند و ساختاری که مردم آن را نخواهد، مرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ماری لوپن نامزد راست گرایان افراطی فرانسه برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور، امروز باز هم به ساختار اتحادیه اروپا حمله کرد.

خانم لوپن به دلیل نوع شعارهایی که در حمایت از درون گرایی و مخالفت با یکپارچه ماندن اتحادیه اروپا سر می دهد، با دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا مقایسه می شود.

آنطور که خبرگزاری فرانسه گزارش داده، ماری لوپن امروز در میان طرفدارانش در شهر لیل راهپیمایی کرد و در انتها از مرگ اتحادیه اروپا سخن گفت.

لوپن خطاب به طرفدارانش گفت که مردم اروپا دیگر اتحادیه نمی خواهد و به دلیل همین رویگردانی مردم از این تشکیلات، اتحادیه اروپا دیگر مرده است.

ماری لوپن برای اتحادیه ای که می گوید نفس های آخرش را می کشد، جایگزین هم معرفی کرده؛ وی گفته: ما شرایط را برای (تولد) اروپایی دیگر تغییر می دهیم.

ایده اروپا که از ناحیه فدرالیسم ضربه دید، بار دیگر خود را به جنبش درمی آورد؛ به خود قدرت می دهد در اروپای مردم - اروپای ملت ها.

لوپن قبلاً پیش بینی کرده بود که سال 2017 سال بیداری مردم قاره اروپا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا مُرد چون مردم دیگر آن را نمی خواهند

اتحادیه اروپا مُرد چون مردم دیگر آن را نمی خواهند