مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 22:252017-03-26بين الملل

افزایش میزان خودکشی در میان صهیونیستها


بر اساس نتایج بررسی های صورت گرفته توسط پارلمان «کنست» رژیم صهیونیستی، میزان خودکشی در میان کودکان و نوجوانان در فلسطین اشغالی افزایش یافته است.

- بر اساس نتایج بررسی های صورت گرفته توسط پارلمان کنست رژیم صهیونیستی، میزان خودکشی در میان کودکان و نوجوانان در فلسطین اشغالی افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" به نقل از خبرگزاری فلسطین از قدس، بر اساس گزارش های پارلمان صهیونیستی، تعداد کودکان اسراییلی زیر 9 سال که در سال 2015 میلادی دست به خودکشی زده اند به سی و دو نفر افزایش یافته است این درحالیست که در این مدت به طور کلی هشتصد مورد اقدام به خودکشی در میان صهیونیستها صورت گرفته است.

یک کمیته پارلمان صهیونیستی که این گزارش را تهیه کرده است، اعلام کرد دلیل گسترش خودکشی در میان کودکان اسراییلی به خاطر تاثیرات شبکه های اجتماعی است.

در همین حال، یک گزارش مشابه دیگر در فلسطین اشغالی توسط وزارت بهداشت این رژیم در خصوص دوره های زمانی 2015 و 2016 و 2017 تهیه و در آن گزارش تاکید شده است که خودکشی دومین عامل مرگ در میان پسران اسراییلی 15الی 24 ساله و سومین عامل مرگ دختران اسراییلی 15 الی 24 ساله و مردان 25 الی 44 ساله می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش میزان خودکشی در میان صهیونیستها

افزایش میزان خودکشی در میان صهیونیستها