مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 17:102017-03-26اقتصادي

اشتغال در صنعت قطعه سازی دوبرابر خواهد شد


عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان خودرو گفت : 600 تا 700 هزار اشتغال مستقیم و غیر مستقیم در صنعت قطعه سازی کشور وجود دارد.

- محمدرضا نجفی منش در حاشیه دیدار نوروزی وزیر صنعت ، معدن و تجارت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" با اشاره به برنامه تولید یک میلیون و 450 هزار دستگاه خودرو در سال جدید افزود : با افزایش تولید خودرو به3 میلیون دستگاه در سال در چند سال آینده پیش بینی می شود تعداد اشتغال در صنعت قطعه سازی حداقل به دو برابر افزایش یابد.

وی گفت : توسعه تولید در حالی انجام می شود که سهم داخلی سازی محصولات "ایکاپ" شرکت مشترک ایران خودرو و پژو باید به 40 درصد برسد.

نجفی منش افزود : قرارداد رنو در حال نهایی شدن است ضمن اینکه سیتروئن در پایان امسال نمونه محصولات خود را تولید خواهد کرد و در تمام قراردادهای جدید بر داخلی سازی و صادرات 30 درصد تولیدات تاکید شده است.

وی گفت : شرکت های معتبر بین المللی همچنین قراردادهایی با قطعه سازان ایرانی منعقد کرده اند یا درحال بستن قرارداد هستند که تعدادی از این قراردادها عملیاتی شده است.

نجفی منش تولید و اشتغال از موضوعات کلیدی برای توسعه کشور است و افزود : باید موانع موجود را از سر راه برداریم و مشوق های لازم را برای تولید و اشتغال ایجاد کنیم تا شاهد تسریع در انجام کار ، جذب سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال در صنعت قطعه سازی دوبرابر خواهد شد

اشتغال در صنعت قطعه سازی دوبرابر خواهد شد