مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 13:102017-03-26اقتصادي

افزایش 20 درصدی بازدید از کاخ موزه سعدآباد در ایام نوروز


معاون کاخ موزه سعدآباد از افزایش 20 درصدی بازدیدها از کاخ موزه سعدآباد در ایام نوروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، محمدرضا عسگری با اشاره به وضع بازدید از کاخ موزه سعدآباد در ایام نوروز گفت: به رغم وضع جوی پایتخت، بازدید گردشگران از کاخ موزه سعدآباد نسبت به مدت مشابه پارسال 20 درصد افزایش داشته است.

وی به برنامه های متفاوت کاخ موزه برای استقبال از بازدیدکنندگان نوروزی اشاره کرد و افزود: با ایجاد تنوع در برنامه ها سعی شده است تا با برگزاری آیین های نوروزی، مراسم سنتی، موسیقی و جشن های آیینی؛ فضای شادی بخشی را برای بازدیدکنندگان ایجاد کنیم که این برنامه ها در ایام نوروز برگزار می شود.

معاون کاخ موزه سعدآباد همچنین گفت: برخی فضاها بازسازی و برای سهولت بازدید گردشگران آماده سازی های لازم در محوطه کاخ موزه و برخی دیگر از موزه ها انجام شده است که در همین زمینه می توان به بازگشایی درب های خروجی کاخ سبز در ایام نوروز با هدف سهولت در رفت و آمد گردشگران اشاره کرد.

عسگری ضمن اشاره به بی تأثیر بودن وضع جوی بر میزان بازدید از کاخ موزه سعدآباد افزود: حتی وضع جوی هم تأثیری در میزان بازدید ها نداشته است، به گونه ای که پارسال در روزهای اوج بازدیدهای نوروزی، بیشترین سقف بازدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی بازدید از کاخ موزه سعدآباد در ایام نوروز

افزایش 20 درصدی بازدید از کاخ موزه سعدآباد در ایام نوروز