مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 13:052017-03-26فرهنگي

وزیر ارشاد: هنرمندان تئاتر باید به خود ببالند


در آستانه روز ملی هنرهای نمایشی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاون هنری و مدیرکل هنرهای نمایشی با علی نصیریان هنرمند پیشکسوت تئاتر ، - سینما و تلویزیون دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی،برپایی اولین روز ملی تئاتر در کشور و نگارش پیام این روز از سوی علی نصیریان در اولین روز کاری سال 1396 مجالی بود تا سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،علی مرادخانی معاون هنری وزیر،مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی و تعدادی از مسئولان فرهنگی و هنری مهمان این هنرمند پیشکسوت تئاتر شوند.

در این دیدار صمیمانه علی نصیریان با بیان این مطلب که فرهنگ و هنر در سال های اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته است به افزایش آموزشگاه های هنری ، تعداد هنرمندان جوانانی که در عرصه بین الملل موفقیت هایی داشته اند و افزایش تماشاگران تئاتر اشاره کرده و گفت: در همه دنیا تئاتری که جنبه فرهنگی واجتماعی داشته و جدای از جنبه تفننی تئاتر بر اندیشه ، تفکر و شناخت لایه های روانشناسی شخصیت ها استوار باشد با حمایت هایی که دریافت می کند اجرا می شود.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگسازی از طریق تئاتر گفت: در بسیاری از کشورهای اروپایی برای جذب مخاطب و فرهنگ سازی ، نمایش ها را به صورت رایگان و با حمایت دولت و شهرداری ها برای مردم اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: هنرمندان تئاتر باید به خود ببالند

وزیر ارشاد: هنرمندان تئاتر باید به خود ببالند