مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 11:502017-03-26فرهنگي

بازدید مدیر شبکه سوم سیما از پشت صحنه سریال «دیوار به دیوار»


علی اصغر پورمحمدی روز گذشته از پشت صحنه سریال «دیوار به دیوار» بازدید کرد - بازدید مدیر شبکه سوم سیما از پشت صحنه سریال دیوار به دیوار علی اصغر پورمحمدی روز گذشته از پشت صحنه سریال دیوار به دیوار بازدید کرد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مشاور رسانه ای این پروژه، علی اصغر پورمحمدی، مدیر شبکه سوم سیما به همراه جمعی از مدیران این شبکه با حضور در لوکیشن اصلی مجموعه تلویزیونی دیوار به دیوار با سامان مقدم، کارگردان و حمید رحیمی نادی،تهیه کننده سریال دیوار به دیوار گفت وگو کرد.

پورمحمدی ضمن اعلام رضایت و استقبال مخاطبان از این مجموعه، از کارگردان، بازیگران و عوامل تولید و تهیه کننده این پروژه تشکر و قدردانی کرد.

روشن روان، مدیر گروه فیلم و سریال، اسماعیل زاده، مدیر تامین برنامه و حاج حسینی مدیر اطلاعات و برنامه ریزی شبکه سوم سیما نیز همراه علی اصغر پورمحمدی بودند .

پخش مجموعه دیوار به دیوار از 30 اسفندماه از شبکه سوم سیما آغاز شده و تاکنون با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است.

دراین سریال اشپیتیم آرفی، فرهاد آییش، ویشکا آسایش، همایون ارشادی، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، علی شادمان، مجید شهریاری، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، جواد عسگری، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی، سام نوری و مهوش وقاری نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیر شبکه سوم سیما از پشت صحنه سریال «دیوار به دیوار»

بازدید مدیر شبکه سوم سیما از پشت صحنه سریال «دیوار به دیوار»