مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 11:202017-03-26اقتصادي

جذب یک میلیارد دلار سرمایه داخلی و خارجی برای توسعه بندر چابهار


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با جذب بیش از یک میلیارد دلار سرمایه داخلی و خارجی برای توسعه و رونق بندر چابهار ، این بندر در دو سال آینده تبدیل به قطب تجاری منطقه و استان سیستان و بلوچستان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سعیدنژاد با اشاره به جذب بیش از یک میلیارد دلار سرمایه داخلی و خارجی برای توسعه و رونق بندر چابهار و تبدیل شدن این بندر به قطب تجاری منطقه و استان سیستان و بلوچستان افزود: در یک سال گذشته سرمایه گذاران داخلی و خارجی سرمایه گذاری خود را در بندرچابهار آغاز کرده اند و شرایط لازم برای سرمایه گذاری در این بندر اقیانوسی کشور فراهم شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهارداشت: سازمان بنادر برای تکمیل زیرساخت های بندرچابهار 300 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است و از محل صندوق توسعه ملی نیز برای خرید تجهیزات مورد نیاز این بندر 403 میلیون دلار هزینه می شود که هم اکنون بخشی از این تجهیزات در بندر چابهار نصب و به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه شرکت های هندی 85 میلیون دلار در بندر چابهار سرمایه گذاری می کنند، گفت: هندی ها 150 میلیون دلار دیگر نیز برای توسعه محور شرق در بندرچابهار به صورت فایناس تامین مالی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب یک میلیارد دلار سرمایه داخلی و خارجی برای توسعه بندر چابهار

جذب یک میلیارد دلار سرمایه داخلی و خارجی برای توسعه بندر چابهار