مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 08:162017-03-26اجتماعي

مسافران نوروزی با اطلاع کامل از شرایط جوی سفر کنند


معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید براینکه مسافران باید با اطلاع کامل از شرایط جوی سفر خود را آغاز کنند گفت: تمامی هموطنان عزیز باید جهت حفظ ایمنی در طول سفر این اقدام را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از وزارت راه و شهرسازی، داود پرهیزکار با تأکید براینکه مسافران باید با اطلاع کامل از شرایط جوی سفر خود را آغاز کنند گفت: تمامی هموطنان عزیز باید جهت حفظ ایمنی در طول سفر این اقدام را انجام دهند چرا که با وجود آغاز فصل بهار ولی همچنان خطر بروز کولاک و برف در جاده های کوهستانی، بارش شدید و لغزنده شدن جاده ها و مه گرفتکی در محورهای کشور وجود دارد.

رییس سازمان هواشناسی درخصوص فعالیت های سازمان و نحوه خدمات رسانی این بخش در ایام نوروز بیان کرد: سازمان هواشناسی در این ایام به صورت شبانه روزی در تمامی استان ها و همچنین ستاد مرکزی هواشناسی فعال و به طور مستمر شرایط جوی کشور را پایش خواهد کرد.

پرهیزکار در این باره افزود: پیش بینی های انجام شده در این ایام نیز با دوره ای 7 روزه در اختیار مردم قرار خواهد گرفت تا مسافرین با استفاده از آن بتوانند بهترین و صحیح ترین انتحاب را انجام دهند.

رییس سازمان هواشناسی کل کشور با تأکید براینکه تمامی مسافران باید پیش از آغاز سفر از جزییات شرایط جوی مسیر و مقصد مورد نظر خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران نوروزی با اطلاع کامل از شرایط جوی سفر کنند

مسافران نوروزی با اطلاع کامل از شرایط جوی سفر کنند