مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 08:102017-03-26سياسي

پیام های رهبر معظم انقلاب درباره شوراها


در این پژوهش با مطالعه و بررسی سه پیام رهبر انقلاب درباره « شوراها»از سال 1378 در آغاز به کار اولین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تا پیام سوم ایشان(به مناسبت آغاز به کار سومین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا) در سال 1386، - در این پژوهش با مطالعه و بررسی سه پیام رهبر انقلاب درباره شوراها از سال 1378 در آغاز به کار اولین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تا پیام سوم ایشان(به مناسبت آغاز به کار سومین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا) در سال 1386، متن کامل پیام ها، شاخص های محوری، تذکرات، توصیه­ ها، مولفه­ های کانونی این سه پیام استخراج و ارائه شده است.

پژوهش خبری صدا و سیما:پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز 29 اردیبهشت 96 برگزار می­ شود.

این زمان وقتی نهایی و تأیید شد که وزارت کشور توانست نظر شورای نگهبان را برای برگزاری انتخابات سال 96 در اردیبهشت ماه به دلیل همزمانی خردادماه با ماه مبارک رمضان و سختی کار برای عوامل اجرایی انتخابات، جلب کند.

در این پژوهش با مطالعه و بررسی سه پیام رهبر معظم انقلاب درباره شوراها از سال 1378 در آغاز به کار اولین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تا پیام سوم ایشان(به مناسبت آغاز به کار سومین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا) در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های رهبر معظم انقلاب درباره شوراها

پیام های رهبر معظم انقلاب درباره شوراها