مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 02:512017-03-25اقتصادي

رشد 11 درصدی سفرهای دریایی نوروزی


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از رشد 11 درصدی سفرهای دریایی نوروزی هرمزگان تا 4 فروردین ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو" به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اله مراد عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: در برخی موارد به دلیل شرایط نامناسب آب و هوایی مجبور به محدود کردن تردد در برخی مسیرها بودیم که با وجود این امر رشد خوبی از افزایش سفرهای دریایی در 4 روز اول سال 96 مشاهده شد.

او درخصوص آخرین آمار تردد مسافرین از ابتدای طرح نوروزی تا کنون اعلام کرد: براساس آمار گزارش شده از آغاز سفرهای نوروزی تا 4 فروردین ماه تعداد 2 میلیون نفر، سفر گردشگری و مسافری در استان گزارش شده که نسبت به همین مدت زمان در سال گذشته رشدی 11 درصدی را نشان می دهد.

عفیفی پور اضافه کرد: در تعطیلات نوروزی سال 96، 60 فروند شناور مسافری با ظرفیت 6 هزار و 951 صندلی و 58 فروند شناور لندینگ کرافت با ظرفیت جابجایی 2 هزار و 480 دستگاه خودرو درحال خدمت رسانی به مسافران دریایی هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان همچنین از فعالیت 43 فروند شناور عملیات جستجو، نجات و ایمنی در مسیرها خبر داد و گفت: برای ایمن سازی مسیرهای دریایی، 28 فروند شناور خدماتی و 15 فروند شناور همیار ناجی آماده بکار شده و در بنادر نیز ایستگاه آتش نشانی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 11 درصدی سفرهای دریایی نوروزی

رشد 11 درصدی سفرهای دریایی نوروزی