مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 فروردین 1396 ساعت 17:352017-03-25اجتماعي

استقبال چشمگیر میهمانان نوروزی از برنامه های نوروزگاه آذربایجان غربی


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی از استقبال چشمگیر میهمانان نوروزی از برنامه های نوروزگاه استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه آذربایجان غربی، جلیل جباری در برنامه نوروزگاه که در مدرسه 22 بهمن ارومیه برگزار شده است گفت: علیرغم برودت روزهای اول، استقبال از برنامه های نوروزگاه بسیار چشمگیر است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، همسو با آیین های نوروز در آذربایجان غربی یکی از اهداف ما بود که خوشبختانه با استقبال بسیار چشمگیری از سوی مردم روبروست.

جباری توضیح داد: در برنامه اصلی نوروزگاه که در ارومیه مرکز استان در حال برگزاری است، از گروه ها و تشکل های مردمی تمامی شهرهای استان دعوت شده تا آیین های سنتی منطقه خود را به مسافران نوروزی معرفی نمایند.

دبیرستاد اجرایی خدمات سفر استان ادامه داد: در جوار اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی، بازدید و خرید از نمایشگاه صنایع دستی و سوغات و هم چنین استقبال از نمایشگاه تصاویر آثار جهانی در نوع خود بی نظیر است.

جباری افزود: برگزاری چادر عشایر شهرستان اشنویه برپایی غرفه عکاسی با لباسهای ملی، استفاده از تکنولوژیهای مدرن برای ایجاد فضای مجازی بازدید از آثار تاریخی از مواردی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال چشمگیر میهمانان نوروزی از برنامه های نوروزگاه آذربایجان غربی

استقبال چشمگیر میهمانان نوروزی از برنامه های نوروزگاه آذربایجان غربی