مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 فروردین 1396 ساعت 16:502017-03-25اقتصادي

مازندران در خدمات رسانی به مسافران نیازمند اعتبار ملی است


رییس بازرسی خدمات سفرهای نوروزی کشور گفت: مازندران در خدمات رسانی به مسافران نیازمند اعتبار ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب حبیب زاده با حضور در دبیرخانه ستاد خدمات سفر مازندران که در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل شد، اظهار کرد: مازندران در خدمات رسانی به مسافران نیازمند اعتبار ملی است.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید در کشور عملی شود و گزارش عملکردها در بازرسی ها واقعی و به دور از سیاه نمایی است.

رییس بازرسی خدمات سفرهای نوروزی کشور خاطرنشان کرد: سال گذشته مازندران در خدمات رسانی سفر به مسافران رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

حبیب زاده افزود: در بازرسی های انجام شده، حضور مسئولان در خدمات رسانی مطلوب در کمیته های 12 گانه خدمات سفر موجب شد تا مازندران جایگاه برتر را در میزبانی از مسافران در کشور کسب کند.

وی با بیان اینکه بازرسی و نظارت از دستگاه های خدمات رسان سفرهای نوروزی به صورت تئوری و نوشتاری صورت نمی گیرد، گفت: تمام بازرسی ها کشور عملی و در لحظه انجام می شود.

رییس بازرسی خدمات سفرهای نوروزی کشور شکایت و انتقاد مردمی از دستگاه های اجرایی را مفید دانست و اظهار کرد: نظارت از دورترین نقطه کشور انجام می شود تا مسافران و گردشگران در سفر از امنیت و رفاه مناسبی برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران در خدمات رسانی به مسافران نیازمند اعتبار ملی است

مازندران در خدمات رسانی به مسافران نیازمند اعتبار ملی است